Tuesday, April 7, 2009

Fjas på facebook og Kolonihagen

Jeg skulle egentlig skrive om økologisk mat fra Kolonihagen i dag. Men kassen vår materialiserte seg ikke så langt i kveld og jeg begynner å miste tålmodigheten for denne bedriften og hvordan den (ikke)fungerer.

Så i stedet for skriverier om god frukt og sunne grønnsaker limer jeg inn et veldig interessant resultat av avansert forskning rundt mitt ego. Facebook er et strålende redskap for å definere seg selv, finne seg selv, finne ut av alle mulige problemer.

Følgende dignose ble stilt i dag:

Aleksandra completed the quiz "Which sad medievalist stereotype do you embody?" with the result Useless Antiquarian.
You are the Useless Antiquarian. When not puzzling over your pet interest-- perhaps the upper left panel on the third window on the north side of the choir in Amiens Cathedral, or the use of the genitive plural in the works of Pseudo Fredegar, or line 12 of "The Battle of Maldon," or the exact price of a loaf of bread in Naples in June, 1323-- you probably aren't doing anything, because you have no life. Your interest in your topic is a pure and beautiful thing. Unfortunately for you, no one else cares. At Kalamazoo or Leeds, chances are that the three people who came to your panel were either there to hear someone else or walked in by accident. You probably don't have a job or will shortly be unemployed, but at least you'll have your pet obsession to console you...


Jeg ler så jeg gråter.

No comments: