Saturday, June 20, 2009

Drifting towards nostalgia

Fant denne nettsiden i dag - via en annonse i The Chap. Tror jeg skal snart bestille både det ene og det andre derfra.

Veldig leit vi ikke er i London i juli i år. Nei, jeg tenker ikke på Michael Jacksons konserter. Til neste år ønsker jeg meg en billett til The Chap Olympiad.

Har et forsett om å nærme meg chapette-idealet. Definert av Urban Dictionary (første definisjon, vel å merke; den andre tar jeg som en advarsel):

A lady of refinement. A lady with proper manners and etiquette. A Lady who wears dresses and proper footwear.
A chapette must be as proper and mannerly as her male counterpart the chap.

Burde kanskje begynne med å skaffe meg gode manerer. La meg sjekke om jeg finner noen brukbare bøker eller filmer om emnet. Noen som har anbefalinger?

No comments: